توزیع کمک های مومنانه در هفته دفاع مقدس 

توزیع کمک های مومنانه در هفته دفاع مقدس 

تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۹
حجت الاسلام موسی سالاری گفت: با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری شهید درسته و موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی تعداد ۲۰ سبد غذایی در قالب طرح  کمک مومنانه در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام «موسی سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری شهید درسته و موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی تعداد ۲۰ سبد غذایی در قالب طرح  کمک مومنانه در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق درسته روستای توکل آباد کهنوج افزود: هر سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، مرغ، رب گوجه فرنگی، روغن، شانه تخم مرغ و قرص نان بود و علاوه بر این نیز ۱۰۰ کیسه آرد در بین نیازمندان توزیع شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهید اسحاق درسته و تجلیل از این خانواده بود.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: این برنامه به نیابت از سردار دلها و در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق درسته روستای توکل آباد کهنوج ابراز کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در حال انتشار فرازهایی از وصایای شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بستر فضای مجازی هستیم تا از این طریق نوجوانان و جوانان را با تفکر و مکتب شهدا به خصوص شهید سلیمانی آشنا کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین در فضای مجازی به بیان مطالبی از کتاب زورکی خندیدم که شامل خاطرات یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس از جبهه و جنگ است، می پردازیم.

حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: یکی از برنامه های کانون و موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی کمک به ازدواج جوانان بی بضاعت است و در همین راستا قبل از شروع ماه محرم زمینه ازدواج آسان ۶ زوج فراهم شد و در هفته بزرگداشت دفاع مقدس به نیابت از سردار دلها به دیدار این زوج ها رفتیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق درسته روستای توکل آباد کهنوج عنوان کرد: فضاسازی مسجد، پخش نواهای دفاع مقدس و همچنین جلسه قرائت زیارت عاشورا هدیه به ارواح مطهر شهدا از سایر برنامه های هفته دفاع مقدس است که به همت بچه های مسجدی اجرا شدند.

وی در خاتمه تاکید کرد: همگی وظیفه داریم در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بکوشیم.

پایان پیام/ 586